مهاجرت پرستاران به امارات

شرایط مهاجرت پرستاران به امارات

افراد متقاضی پرستاری در دبی باید دارای مدارک و شرایطی باشند. شرایط مهاجرت پرستاران به امارات خیلی دشوار نیست و شامل موارد زیر است:

مدرک زبان برای مهاجرت پرستاران به امارات

پرستاران به مدرک زبان نیاز ندارند زیرا زبان این کشورعربی است. اما تسلط بر زبان انگلیسی بسیار حائز اهمیت است. زیرا در دبی مردم از سرتاسر دنیا، حضور دارند و دانش زبان انگلیسی، به برقراری ارتباطی مؤثرتر کمک خواهد کرد.

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت پرستاران به امارات

سابقه کار مورد نیاز برای مهاجرت پرستاران به امارات

داشتن حداقل 3 سال سابقه کار، در 5 سال اخیر، برای متقاضیان لازم است. اخذ تاییدیه دیتا فلو Data Flow تاییدیه دیتافلو جزء مراحل اولیه است و طی این مرحله کلیه مدارک و سوابق شخص برای کار در کشورهای حوزه خلیج فارس مانند امارات، قطر و عمان تایید می شود. دیتافلو (Data Flow) پروسه‌ای است که برای بررسی مدارک و سوابق کاری طی می‌شود.

اخذ نامه صلاحیت حرفه‌ایGood Standing

گود استندینگ نوعی تائیدیه است که از سازمان نظام پرستاری و پزشکی (Good Standing) دریافت می‌شود. در این فرایند سابقه پرستاری فرد بررسی می ‌شود و یک نامه به فرد داده می‌شود که صلاحیت فرد را تایید می‌کند. این مدرک از جمله مدارک معتبری است که برای مهاجرت پرستاران به دبی موردنیاز است.

تایید صلاحیت پرستاران برای مهاجرت به دبی

برای مهاجرت پرستاران به دبی چه مدارکی لازم است؟

اسکن پاسپورت با حداقل شش ماه تاریخ اعتبار اصل و ترجمه رسمی مدرک تحصیلی کارشناسی ریز نمرات به همراه ترجمه گواهی اشتغال به کار سه سال آخر گواهی صلاحیت حرفه‌ای از نظام پرستاری یا کارت نظام پرستاری گواهی گوداستندینگ از نظام پرستاری عدم کسر مالیات از حقوق پرستاران یکی دیگر از نقاط مثبت از شرایط مهاجرت به امارات از طریق پرستاری، معافیت از پرداخت مالیات می‌باشد. طبق سیاست‌های کشور امارات حقوق و درآمد پرستاران این کشور معاف از مالیات است . تامین هزینه‌های جانبی از طرف کارفرما همانطور که می دانید در کشور امارات برای داشتن یک زندگی با کیفیت و مورد قبول باید هزینه های زیادی در نظرگرفت. یکی از راه‌های کشور امارات برای جبران این موضوع برای مهاجرت پرستاران به امارات پرداخت هزینه‌های حمل و نقل و همین‌طور موادغذایی می‌باشد به گونه‌ای که پرداخت این هزینه‌ها کاملاً به عهده بیمارستان‌ها در امارات می‌باشد و همین موضوع باعث کاهش هزینه‌های جانبی پرستاران می‌شود.
هر آنچه که در بالا برای مهاجرت به امارات برای پرستاران گفته شد، تنها بخش کوچکی از مزایای کاری و شغلی برای مهاجرت به امارات برای پرستاران محسوب می‌شوند. تا به الان به این نتیجه رسیدیم که کشور امارات و شهرهایی از جمله دبی می‌توانند برای مهاجرت پرستاران، گزینه‌ای ایده‌آل محسوب شوند.

آیا برای افراد متأهل محدودیتی در مهاجرت به امارات وجود دارد؟


خیر ، زیرا فرد متاهل به عنوان پرستار، در صورتی که یک نفر از اعضای درجه یک خانواده اسپانسر وی باشد، به راحتی میتواند اقامت خود را اخذ و در مراکز بهداشتی و درمانی مشغول به کار شود.

مهاجرت پرستاران به دبی

بازه سنی قابل قبول برای مهاجرت پرستاران به کشورهای عربی چیست؟

پرستاران از سراسر دنیا با در اختیار داشتن مدارک تحصیلی مرتبط و سابقه کار، در بازه سنی ۲۱ تا ۶۰ سال می توانند برای یافتن کار در کشورهای عربی اقدام کنند.

دانشجو هستم، آیا می‎‌توانم برای مهاجرت اقدام کنم؟

خیر، متاسفانه اکنون امکان این مورد نیست و نیاز به آزادسازی مدرک وجود دارد.

سایقه کار ندارم، آیا به سابقه کار نیازی هست؟

بله، به حداقل 3  سال سابقه کاری نیاز می‌باشد.

آیا برای مهاجرت پیراپزشکان به امارات ارائه مدرک زبان انگلیسی لازم است؟

خیر، برای مهاجرت کادر درمان به دبی نیازی به ارائه مدرک زبان انگلیسی نیست، تنها تسلط به زبان انگلیسی کفایت می‌کند.

    مقالات جدید

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *