تنظیم و بررسی قرارداد

قراردادها پایه و اساس یک کسب و کار موفق و همچنین معاملات تجاری می باشند.

تیم حقوقی شهرداد با حضور وکلای باتجربه در کنار شماست تا با شناسایی چالش های بالقوه پیش روی کسب و کارها، شما را در تنظیم قرارداد حرفه ای و رسیدن به اهداف اقتصادی و تجاری همراهی نماید خدمات تیم حقوقی شهرداد با شرح ذیل می باشد:

  • مشاوره حقوقی: تشکیل جلسات مشاوره قبل از انعقاد قرارداد جهت تبیین و درک اهداف تجاری به منظور روشن شدن جایگاه حقوقی شما و در نهایت تطبیق مسائل تجاری با اصول و قوانین حقوقی.
  • برررسی اسناد و مدارک طرفین: تیم حقوقی شهرداد قبل از انعقاد قرارداد، مدارک و اسناد طرفین قرارداد از قبیل بررسی سوابق کاری و مالی، تاییدیه موسسات اعتبار سنجی و… را به طور دقیق بررسی می کند تا از بروز چالش های حقوقی جلوگیری نماید. 
  • مذاکره: مذاکره با طرفین قرارداد به منظور رسیدن به توافق با حفظ منافع اقتصادی طرفین و  درک انتظارات آن ها. 
  •  تنظیم قرارداد حرفه ای: دپارتمان تنظیم قرارداد گروه حقوقی شهرداد متشکل از وکلا و حقوقدانان با تجربه در زمینه تنظیم قراردادهای تخصصی، قراردادی متناسب  با نیازهای کسب و کار شما و همچنین منصفانه برای طرفین، تنظیم مینماید. 
  • پشتیبانی: دپارتمان تنظیم قرارداد گروه حقوقی شهرداد پس از تنظیم قرارداد نیز در کنار شماست تا چالش ها و مسائل مربوط به اجرای قرارداد در طول زمان را به نحو مقتضی حل و فصل نماید. 

خدمات ما به صورت آنلاین برای تمام افراد در سراسر کشور و به صورت حضوری برای ساکنین شهر مشهد قابل ارائه است. جهت ایجاد ارتباط با ما از راه های ارتباطی زیر بهره بگیرید.